| | hoe organiseer jij je bank | |
|
| hoe organiseer jij je bank | | soortgelijke spullen bij elkaar | | 75% | [ 12 ] | | member en free items gespilts | | 0% | [ 0 ] | | veel gebruikte items in de eerste tab | | 0% | [ 0 ] | | wat is organiseren bank search optie FTW! | | 25% | [ 4 ] |
| | Totaal aantal stemmen : 16 | | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
RE Taz Forum Moderator

Aantal berichten: 3519 Punten: 4106 Registratiedatum: 18-11-10 Leeftijd: 21 Woonplaats: Yanille
 | Onderwerp: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 12:08 am | |
| he he eindelijk weer eens een poll waar wij als raging elder denk ik wel redelijk samenvallen met de RS gemeenschap het gaat over hoe je je bank indeelt dus als je stemt post dan ook eens wat je per tab in je bank hebt staan. lijkt me wel leuk om te weten en het brengt mensen mss op ideeen hoe ze hun eigen bank kunnen ordenen voorlopige uitslag  |
|
 | |
RE Taz Forum Moderator

Aantal berichten: 3519 Punten: 4106 Registratiedatum: 18-11-10 Leeftijd: 21 Woonplaats: Yanille
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 12:21 am | |
| om dan maar meteen een voorbeeld te maken bij deze mijn bank indeling tab 1 geld en andere betaalmiddelen zoals tokens santy pass tickets en andere van dat soort dingen. ook wat random spullen als bird eggs en een paar veelgebruikte dingen. ook laat ik hier zooi van slayer tasks die ik moet verkopen
tab 2 runes en alles dat met mage en rc te maken heeft. ook liggen hier mijn teleport spullen als duel ring en game neckles alleen glory's liggen in tab 1
tab 3 tools ik heb van elke soort tool er minstens 2 zodat ze op dezelfde plek blijven staan zo weet ik altijd mijn dingen te vinden ook bewaarde ik hier farm spullen tijdens het rockverzamelen maar dat doe ik nu niet meer
tab 4 ranged en melee spullen dus verschillende armors en hele sets van verschillende arrows en bolts
tab 5 voorraad. hier heb ik een hele serie van verschillende food maar ook logs ore constuction spullen en summoning charms pouches en ingredienten. eigenlijk alles dat je vaker in grote getalen nodig hebt op herb stuf na
tab 6 herbs en pots ook weer geordent zodat de goede herb en ingredient onder elkaar staan zo zie je in 1 oogopslag wat ik nog nodig heb
tab 7 quest items eigenlijk alles dat ik verzameld heb aan quest stuf en nog niet weg heb gegooit
tab 8 samen met tab 9 beetje rommelig ik bewaar hier mijn outfits die ik draag bij quest cape of con cape maar ook dingen van de achiefment diarys en andere soms nutige items
tab 9 hier heb ik mijn hunter stuf en craft en smith maulds maar ook een paar rijen aan alle armor delen die je nodig kan hebben bij clues
dat was mijn bank. ik ben benieuw hoe jullie je bank in hebben gedeeld en misschien krijgen we wat goede ideen van elkaar |
|
 | |
Re S A D Active poster

Aantal berichten: 131 Punten: 660 Registratiedatum: 23-11-10 Leeftijd: 19 Woonplaats: Maasbommel
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 5:42 am | |
| rofl mijn bank is een groote bende hahahahhahah ik gooi alles der ma gewoon altijd op geeen zin om alles netjes te gaan sortere als ik iets zoek pak ik gewoon search optie dus  . enkel de skill wat ik aan het traine ben maak ik een tab voor vrij zodat ik dat nie telkens hoeft te zoeke x D |
|
 | |
RE Stolen Professional poster

Aantal berichten: 540 Punten: 1085 Registratiedatum: 22-11-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: Sittard
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 8:46 am | |
| tab 1, alles wat niet in de andere tabs kan  tab 2, melee en slayer stuff tab 3, mage stuff en overige teleports tab 4, range stuff tab 5, skilling stuff tab 6, herblore en farming tab tab 7, quest items tab 8, random outfit en emote dinge en clue scroll stuff tab 9, summoning en pets |
|
 | |
RE Fokuz Amazing poster

Aantal berichten: 1086 Punten: 1600 Registratiedatum: 22-11-10 Leeftijd: 13 Woonplaats: wanssum
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 9:23 am | |
| heb niet egt zin om er verhaal bij te gaan zetten bij alleen even online om ff te checken omdta ik nogal ziek ben. bij mij de eerste optie |
|
 | |
re ukky Amazing poster

Aantal berichten: 1843 Punten: 2459 Registratiedatum: 21-11-10 Leeftijd: 18 Woonplaats: uithoek van grunn ;)
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 11:00 am | |
| Ik probeer soortgelijke spullen bij mekaar te houden (kleding, runes, tools,etc) maar meestal ben ik te lui om alles in me inventory te sorteren en komt alles in no-time weer doormekaar  _________________  |
|
 | |
RE Biertjuh King poster

Aantal berichten: 753 Punten: 1273 Registratiedatum: 21-11-10 Leeftijd: 18 Woonplaats: Rijen
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 12:28 pm | |
| Ik heb me bank ook goed geordend. Weet indeling niet precies uit me hoofd post wel als ik in me bank zit. |
|
 | |
RE snoepy Professional poster

Aantal berichten: 654 Punten: 1179 Registratiedatum: 20-11-10 Leeftijd: 18 Woonplaats: Sittard
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 3:00 pm | |
| ik den kdat we hier een leuke competitie van kunnen maken :p wie heeft de meest opgeruimde bank... ik zal vanaaf mn bank even blootgeven  kga nu ff naar de stad :$ |
|
 | |
RE Taz Forum Moderator

| Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 4:35 pm | |
| dit is de eerste keer dat we als clan echt redelijk overeen komen met de rs gemeenschap  |
|
 | |
RE Danny King poster

Aantal berichten: 751 Punten: 1310 Registratiedatum: 21-11-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: Sittard- limboland ftw :D
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 4:38 pm | |
| ja is ook vrij logisch denk ik dat iedereen dat doet zoals de rest van rs dat ook doet  |
|
 | |
RE Taz Forum Moderator

| Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 4:40 pm | |
| nou daniel dit is de eerste keer sinds ik dit gestart heb dus toch wel een unicum op het moment. |
|
 | |
dontlike it Active poster

Aantal berichten: 123 Punten: 664 Registratiedatum: 20-11-10
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 4:53 pm | |
| tab 1 geld tzhaar geld en waterzakjes tab2 runes en teleports en craft spullen en rc spullen tab 3 capes effegies sommige task items agility stuff wat nuttige digen tab 4 melle range en mage en slayer gear en ook items die je soms nodig hebt voor hard clues tab 5 wcing mining smithing en fm stuff tab6 farmm en herb stuff tab7 summoning en hunt tab 8 fish cook tab 9 items voor de fun zoals bestjes (veel ) greegrees en paar quest items |
|
 | |
RE Biertjuh King poster

Aantal berichten: 753 Punten: 1273 Registratiedatum: 21-11-10 Leeftijd: 18 Woonplaats: Rijen
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank wo feb 09, 2011 5:42 pm | |
| Nou, komt ie dan: Tab 1: Alle clue items en spullen die ervoor nodig zijn. Tab 2: Magic en rc stuff. Ook glory's en duel rings etc. hier. Tab 3: Ranged stuff. Tab 4: Farm spul en pots Tab 5: Summoning spul en pets. Tab 6: Overbodig spul + Queststuff Tab 7: Benodigheden voor alle skills, zoals knifes, fish rods, logs, hatchets, con stuff. Tab 8: Armour die ik niet vaak draag, maar wel handig kan zijn. Tab 9: spul wat ik allemaal veel gebruik, als food, drops, stuff die verkocht moet worden, slayer stuff. |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank do feb 10, 2011 5:36 pm | |
| Bank search ftw! Mijn bank is één groot rommeltje |
|
 | |
RE Danny King poster

Aantal berichten: 751 Punten: 1310 Registratiedatum: 21-11-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: Sittard- limboland ftw :D
 | Onderwerp: Re: hoe organiseer jij je bank do feb 10, 2011 5:38 pm | |
| ik houd van een nette bank  moet mijne alleen nog ff wat verbeteren ligt nog wel wat troep hier en daar |
|
 | |
| | hoe organiseer jij je bank | |
|