| | Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Re Draakje General

Aantal berichten: 710 Punten: 1227 Registratiedatum: 19-11-10 Leeftijd: 53 Woonplaats: Leeuwarden
 | Onderwerp: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P zo dec 18, 2011 10:44 am | |
| Alweer een week voorbij, het schiet op. Gisteren pengs gedaan en daarna de pyramide in. Is er zo'n vogel (nee niet Gans  ) die opent eerst de kisten en dan de rest. Ontzettend vervelend. Ben Roos daar ook nog tegen gekomen maar die was ik al snel weer kwijt. Vandaag maar eens de summergarden gaan doen, kan ik sq'irks sparen voor effies. Ik moet 78 van die dingen, dat is 156 keer + een 50 extra..........hmm.......paar uurtjes  Hopelijk stoort niemand mij vandaag, thuis dan hé  _________________  Ik kan toch niet iedereen helpen, zegt menigeen die niemand helpt. |
|
 | |
RE Roosje Experienced poster

Aantal berichten: 363 Punten: 575 Registratiedatum: 29-10-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: Barbarian course.
 | Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P zo dec 18, 2011 11:09 am | |
| Ik was te snell  , gans was trouwens ook in pyramids draakje ;p |
|
 | |
re soultje King poster

Aantal berichten: 961 Punten: 1526 Registratiedatum: 21-11-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: hulst
 | Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P zo dec 18, 2011 11:11 am | |
| suc6 draakje  |
|
 | |
RE Roosje Experienced poster

Aantal berichten: 363 Punten: 575 Registratiedatum: 29-10-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: Barbarian course.
 | Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P zo dec 18, 2011 11:38 am | |
| sqirks, weet wel hoe je die kan krijgen, maar wat doen ze? |
|
 | |
re soultje King poster

Aantal berichten: 961 Punten: 1526 Registratiedatum: 21-11-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: hulst
 | Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P zo dec 18, 2011 11:45 am | |
| thief xp  of run restore |
|
 | |
Re Draakje General

Aantal berichten: 710 Punten: 1227 Registratiedatum: 19-11-10 Leeftijd: 53 Woonplaats: Leeuwarden
 | Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P di dec 20, 2011 11:13 am | |
| AAAAAAAAAAAAAAAAAH Gisteren vergeten om te schrijven. Maar ik maak het vandaag goed. Eergisteren de hele dag in de sourceres garden gezeten. Wat een @%%#@ bots zitten daar. Normaal duurt het 20 sec om een run te doen, nu duurt het 10 minuten om 1 run te doen omdat die bots iedere keer de boel in de war schoppen. Maar goed, eindelijk 14 glaasjes vol en ik alles opdrinken. Eén waarschuwing, als je voor thief exp gaat, NIET doen. Daar kwam ik later achter  Gisteren de rest gedaan, ik moest 78 voor een thief lvl up. Omdat het wat rustiger was ging het wel lekker. Ik ben dus geleveld naar 94 en kan dus nu mijn 97 effies doen. In de late avond nog ff naar de citadel geweest en daar precious en gewone ores gedaan. Nu ben ik bezig met bars en daarna ff hout hakken. _________________  Ik kan toch niet iedereen helpen, zegt menigeen die niemand helpt. |
|
 | |
Re Draakje General

| Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P di dec 20, 2011 11:14 am | |
| | RE Roosje schreef: | | sqirks, weet wel hoe je die kan krijgen, maar wat doen ze? |
Voor thief exp moet je ze aan Osman in Al Kharid geven. 3k per glas. Om thief te boosten kan je ze drinken._________________  Ik kan toch niet iedereen helpen, zegt menigeen die niemand helpt. |
|
 | |
RE Taz Forum Moderator

Aantal berichten: 3519 Punten: 4106 Registratiedatum: 18-11-10 Leeftijd: 21 Woonplaats: Yanille
 | Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P di dec 20, 2011 11:29 am | |
| bot zitten er niet meer draakje de mensen die je daar ziet zijn gewoon spelers maar zoals bloody bij het event heel mooi liet zien kun je die sprits vastzetten en dan wordt de eerste die langs komt altijd gesnapt |
|
 | |
BloodyHellNo Amazing poster

Aantal berichten: 1167 Punten: 1727 Registratiedatum: 21-11-10 Leeftijd: 20 Woonplaats: Alblasserdam
 | Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P di dec 20, 2011 4:50 pm | |
| waarom moet je mij er nu weer bij betrekken... ik kan wel even in de garden kijken of het bots zijn deed ik vroeger vaak genoeg ze worden altijd gek van me vraag maar aan taz |
|
 | |
Re Draakje General

| Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P wo dec 21, 2011 8:49 am | |
| | RE Taz schreef: | bot zitten er niet meer draakje de mensen die je daar ziet zijn gewoon spelers maar zoals bloody bij het event heel mooi liet zien kun je die sprits vastzetten en dan wordt de eerste die langs komt altijd gesnapt |
Hoe kan het dan dat niemand antwoord geeft? En hoe kan het dan dat ze allemaal iedere keer dezelfde bewegingen maken? En een lv 3 met een belachelijke naam, fjkld (of zo) die elke keer, op precies dezelfde wijze gaat zitten? Als het geen bots zijn lijkt het er verdacht veel op._________________  Ik kan toch niet iedereen helpen, zegt menigeen die niemand helpt. |
|
 | |
Re Draakje General

| Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P wo dec 21, 2011 9:05 am | |
| Gisteren mijn cap afgemaakt in de citadel. Daarna ben ik gaan minen _________________  Ik kan toch niet iedereen helpen, zegt menigeen die niemand helpt. |
|
 | |
RE Delain Experienced poster

Aantal berichten: 379 Punten: 646 Registratiedatum: 31-08-11 Leeftijd: 17
 | Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P wo dec 21, 2011 10:17 am | |
| druk draakje hoor  |
|
 | |
re ukky Amazing poster

Aantal berichten: 1843 Punten: 2459 Registratiedatum: 21-11-10 Leeftijd: 18 Woonplaats: uithoek van grunn ;)
 | Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P wo dec 21, 2011 10:46 am | |
| | Re Draakje schreef: | | RE Taz schreef: | bot zitten er niet meer draakje de mensen die je daar ziet zijn gewoon spelers maar zoals bloody bij het event heel mooi liet zien kun je die sprits vastzetten en dan wordt de eerste die langs komt altijd gesnapt |
Hoe kan het dan dat niemand antwoord geeft? En hoe kan het dan dat ze allemaal iedere keer dezelfde bewegingen maken? En een lv 3 met een belachelijke naam, fjkld (of zo) die elke keer, op precies dezelfde wijze gaat zitten? Als het geen bots zijn lijkt het er verdacht veel op. |
Je hebt helaas gelijk draakje, langzaam aan hebben botsites op een andere manier bots gemaakt waar ik me niet te ver over zal uitwijden... Feit is dat bots langzaam aan weer terugkomen. Laatst zag ik er ook al weer een paar in thzaar, en green dragon bots zijn al volop weer terug_________________  |
|
 | |
BloodyHellNo Amazing poster

Aantal berichten: 1167 Punten: 1727 Registratiedatum: 21-11-10 Leeftijd: 20 Woonplaats: Alblasserdam
 | Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P wo dec 21, 2011 1:02 pm | |
| dat ga je niet menen dat die bots terug komen.....
er kwam nu echt een hele diepe zucht van mij kant! hopelijk doet runescape er snel weer wat aan... sad......... *zucht* |
|
 | |
Re Draakje General

| Onderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P do dec 22, 2011 10:02 am | |
| | re ukky schreef: | | Re Draakje schreef: | | RE Taz schreef: | bot zitten er niet meer draakje de mensen die je daar ziet zijn gewoon spelers maar zoals bloody bij het event heel mooi liet zien kun je die sprits vastzetten en dan wordt de eerste die langs komt altijd gesnapt |
Hoe kan het dan dat niemand antwoord geeft? En hoe kan het dan dat ze allemaal iedere keer dezelfde bewegingen maken? En een lv 3 met een belachelijke naam, fjkld (of zo) die elke keer, op precies dezelfde wijze gaat zitten? Als het geen bots zijn lijkt het er verdacht veel op. |
Je hebt helaas gelijk draakje, langzaam aan hebben botsites op een andere manier bots gemaakt waar ik me niet te ver over zal uitwijden... Feit is dat bots langzaam aan weer terugkomen. Laatst zag ik er ook al weer een paar in thzaar, en green dragon bots zijn al volop weer terug |
Gisteren zag ik iemand in Edge, die zei tegen een ander 'Ik weet niet wat ik moet doen' zei de ander ' dan ga je toch greens botten in de wildy'.
Ik dacht "wat the %$##, dat wordt zomar in public gezegd??"_________________  Ik kan toch niet iedereen helpen, zegt menigeen die niemand helpt. |
|
 | |
| | Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P | |
|